piątek, 25 kwietnia 2014

Wycieczka do Krakowa

   Mój jednodniowy pobyt w Krakowie, okazał się bardzo udany. Podróż samochodem zajęła nam zaledwie 3,5h. Droga była doskonała, niczym w Wielkiej Brytanii. Jak widać kraj nam sie rozwija. Tak trzymać, Panie Prezydencie i Panie Premierze.
   Wjazd do miasta, nieco zapuszczony, bez tablicy powitalnej. Może to co dobre, nie musi sie reklamować? Miasto samo w sobie trochę mało nowoczesne ale ludzie za to jacyś bardziej przyjaźni i spokojni. Może to sprawa religii? Stare miasto to z całą pewnością miejsce, które ciężko opisać słowami. Bogactwo zabytków zapiera dech w piersiach. Nasunęło mi się skojażenie z Oxfordem. Piękno sztuki sakralnej daje do myślenia. Jak bardzo trzeba być utalentowanym i wykształconym aby stworzyć tak wspaniałe budowle, rzeźby, obrazy. Ludzie to cudowne istoty. Szkoda, że w naszej historii nie wszyscy chcieli tworzyć, wielu niszczyło. 2 wojna światowa wciąż jest dla mnie czymś czego nie mogę pojąć, jak do tego mogło dojść?
  Tak więc do mojej internetowej działalności dołączam dział podróżniczy. Jako kucharz, hotelarz uwielbiam odwiedzać ciekawe miejsca. Czy jest mi pisana kariera Anthonyego Bourdaina? Czemu nie? Podróżujący krytyk kulinarny, jednocześnie pracujący kucharz. To brzmi ciekawie! Czekam na oferty stacji telewizyjnych. :-)
  Zatem w związku z powrotem wiosny i ładnej pogody znowu mam ochotę na podróże. Dokąd zawitam? Czas pokaże.
   Dziś namawiam Was do odwiedzenia Krakowa. Jeden dzień to oczywiście za mało aby zobaczyć to co jest warte zobaczenia w grodzie Księcia Kraka.
   Koniecznie muszę tu kiedyś wrócić. Tym razem na kilka dni, aby odwiedzić również  miejsca kultury oraz restauracje.
   Oto kilka zdjęć które zrobiłem:
  







  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz